Om onze webshop gebruiksvriendelijker te maken gebruiken wij cookies.
Wilt u meer weten? Lees onze Cookiebeleid
We leveren naar aux # en# en# en# voor slechts €4,99!
Verzendkosten en levertijd

Verzendkosten en levertijd

Onze logistieke partner is . Deze professionele vervoerder zorgt ervoor dat uw bestelling snel bij u wordt bezorgd nadat wij deze ter verzending hebben aangeboden.

 

Wat is de levertijd van een product?

Als u een bestelling plaatst, wordt deze de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen. Normaal gesproken leveren wij vanaf dat moment binnen 1-2 werkdagen. Het kan wel eens voorkomen dat een product niet direct bij ons op voorraad is en moet worden besteld bij de leverancier. Dit duurt meestal wat langer; uiteraard sturen wij u altijd een e-mail met de verwachte levertijd van het product. Na ontvangst van dit mailtje kunt u zelf beslissen of u wilt wachten of dat u de bestelling kosteloos wilt annuleren.

 

Levertijd per betalingsmethode

Als u op een doordeweekse dag voor 12:00 uur bestelt en met iDEAL, PayPal, Bancontant/Mister Cash, Giropay, creditcard of Maestro-kaart betaalt, heeft u uw bestelling in principe binnen 24 uur in huis nadat wij de betaling hebben ontvangen. Wanneer u via bankoverschrijving betaalt kan de levering langer duren.

 

In welke landen levert Hoelahoepwinkel?

Wij verzenden standaard naar Nederland, België, LuxemburgFrankrijk (exclusief Frans Guyana, Reunion, Martinique en Guadaloupe) en Duitsland.

 

Verzendkosten

Hoelahoepwinkel.nl vraagt een bijdrage in de verzendkosten van €4,99. Zowel voor bestellingen binnen Nederland als naar het buitenland (België, Luxemburg, Frankrijk (exclusief Frans Guyana, Reunion, Martinique en Guadaloupe) en Duitsland) betaalt u slechts €4,99 verzendkosten!

Voor zendingen naar andere (EU-)landen kunt u de prijs opvragen via info@hoelahoepwinkel.nl.

 

Het volgen van uw bestelling (GLS Track&Trace Pakketservice)

Zodra het pakket door ons wordt verstuurd ontvangt u van ons een e-mail met de track&trace-code. Met deze code en de link in de e-mail kunt u uw bestelling volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag geleverd dan de brievenbuspost. 

Bent u de link kwijt maar heeft u wel het pakketnummer genoteerd? Traceer hier je pakket.

 

Verklaring GLS Track&Trace begrippen

Vertrek:   Eerste scan in het GLS-traject. De scan vindt plaats op de vertrekafdeling van het depot waar de afzender de goederen heeft aangeboden. Alle relevante verzendgegevens worden op ditzelfde moment vastgelegd.
Overslag:   Registratiescan op het Centraal Overslag Punt.
Aankomst:   Registratiescan op het depot dat de aflevering verzorgt.
Bestel:   Scan door de chauffeur bij het laden van de bestelauto. Hiermee geeft de chauffeur aan het pakket voor aflevering te hebben ingeladen.
Aflevering:   Scan bij aflevering door de chauffeur. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
Terug uit bestelling:   Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
Niet in bestelling:   Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
Collectie:   Collectiescan.

 

Het kan voorkomen dat u na het klikken op de link de volgende melding krijgt: "Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie". Deze melding kan voorkomen als GLS het pakje nog niet heeft verwerkt. Over het algemeen is de status de volgende dag wel op te vragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u de bestelling nog steeds niet heeft ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Vermeldt u hierbij dan uw ordernummer.

 

Bezorging op zaterdag:

De bezorgdienst levert standaard niet op zaterdag af.

 

Wat als ik niet thuis ben?

Bent u de eerste keer niet thuis om het pakketje te ontvangen van GLS? Dan kunt u gratis een bezorgafspraak maken met GLS, klik hier om een bezorgafspraak te maken. Het is natuurlijk ook mogelijk om een ander afleveradres op te geven zodat het pakketje bijvoorbeeld op uw werk wordt afgeleverd.

Het is wel van belang dat u vlot reageert op het niet-thuis-bericht door contact op te nemen met GLS. Pakketten waarop na ca. 1 week nog niet gereageerd is, worden standaard teruggezonden naar ons magazijn. Pakketten die 2x tevergeefs zijn aangeboden door GLS gaan eveneens standaard retour naar ons magazijn.

Vervolgens weer opnieuw versturen, brengt voor u wederom verzendkosten met zich mee.

 

Beschadigde pakketjes:

Indien u een pakket aangeboden krijgt dat ernstig beschadigd is of reeds opengemaakt, adviseren wij u dit pakket niet aan te nemen. Indien u dit wel doet vervallen alle garantie en verzekeringen. Dit kan soms ernstige gevolgen hebben. Weiger daarom het pakket, laat de koerier het weer meenemen en neemt contact met ons op.